نجات جان نوجوان ۱۲ ساله در منطقه سخت گذر احمدفداله طی عملیاتی ۵ ساعته  

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از امدادرسانی به نوجوانی ۱۲ ساله‌ای که در منطقه سخت گذر احمدفداله دزفول دچار سانحه سقوط از کوه شده بود، خبر داد.

رضا معمارزاده در تشریح این عملیات گفت: حوالی ساعت ۱۶ دیروز گزارشی مبنی بر سقوط نوجوانی از کوه به مرکز کنترل عملیات بحران فوریت‌های پزشکی دزفول اعلام شد که باتوجه به عدم امکان پرواز بالگرد اورژانس در آن زمان از روز، بلافاصله هماهنگی‌های لازم جهت امدادرسانی از طریق راه زمینی طی عملیاتی مشترک بین اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر این شهرستان انجام شد.

او  با اشاره به اینکه این عملیات امدادی پنج ساعت به طول انجامید، افزود: عملیات نجات نوجوان ۱۲ ساله با همکاری مشترک اورژانس پیش بیمارستانی دزفول و جمعیت هلال احمر این شهرستان در منطقه سخت گذر احمدفداله انجام و سپس مصدوم جهت ادامه فرایند درمانی به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال داده شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول  ضمن اشاره به تحت مراقبت قرار گرفتن بیمار در بیمارستان بزرگ دزفول در رابطه با وضعیت جسمانی نوجوان گفت:  فرد مصدوم هم اکنون هوشیار است، اما به دلیل سقوط از کوه دچار جراحات و صدمات متعددی در نواحی سر و اندام‌ها شده و جهت تشخیص وضعیت نهایی نیاز به بررسی و آزمایش‌های بیشتری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
هلیکوپتر نمیتونه ۴ بعد از ظهر پرواز کنه ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
بله چون هوا روبه تاریکی می ره